۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۲۳

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران:

تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو ۲ نماینده خواهد داشت

تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو ۲ نماینده خواهد داشت

سمنان- رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، گفت: یک داور زن و یک نماینده در هیأت ژوری تنیس روی میز از ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهر داد علی قارداشی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون استاندار سمنان در بدو سفر به استان سمنان با بیان اینکه فراهم کردن بستر لازم برای راه‌اندازی مرکز شماره سه استعدادیابی تنیس روی میز کشور در سمنان، با همکاری مسئولان اقدامی قابل تقدیر بود، تاکید کرد: ورزش تنیس روی میز، در بین آحاد اقشار جامعه از قبیل جوانان، دانش آموزان، جانبازان، نیروهای مسلح، ناشنوایان و سایر گروه‌های جامعه به شدت مورد استقبال و پذیرش است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده و پیش رو، ضمن توسعه این ورزش، استان سمنان می‌تواند در زمینه ورزش تنیس روی میز افتخار آفرینی کند، افزود: در این رشته ورزشی در ادوار گذشته توانستیم دو مدال ارزشمند آسیایی از جمله برنز تیمی جوانان آسیا و برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه توانسته‌ایم برای هفتمین دوره پیاپی سهمیه حضور در المپیک را کسب کنیم، تاکید کرد: یک داور زن و یک نماینده در هیأت ژوری تنیس روی میز از ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور دارند.

علی قارداشی با بیان اینکه حضور این افراد باعث حمایت همه جانبه از ورزشکاران ما در بازی‌های المپیک و خنثی نمودن لابی‌ها و در نهایت درخشش پرچم کشور ما خواهد شد، بیان کرد: خانه‌های تنیس روی میز روستایی در برنامه‌های کاری فدراسیون قرار دارد.

کد خبر 5216123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha